Տաթև Գրիգորյան

«Խցիկը, որով նա օգտագործում էր իր վաղ նկարները ստեղծելու համար՝ քառակուսի ձևաչափով, երկու ոսպնյակներով Rolleiflex, հարմարեցված էր այն ժամանակվա նրա տրամադրվածությանը»:

«Խցիկը, որով նա օգտագործում էր իր վաղ նկարները ստեղծելու համար՝ քառակուսի ձևաչափով, երկու ոսպնյակներով Rolleiflex, հարմարեցված էր նրա ժամանակի տրամադրվածությանը: Նա պետք է ներքևից նայեր ոսպնյակին՝ գոտկատեղի մակարդակով, որպեսզի տեսներ և լուսանկարեր այն, ինչ իր առջև էր, և դա նրան հնարավորություն տվեց աննկատ մոտենալ մարդկանց: Ինչպես ցույց է տալիս կոնտակտային թերթիկը կնոջ ոտքերի մոտ գտնվող Չիուահուայի հայտնի նկարով, տեսախցիկը կարող է նաև դրվել գետնին՝ կնոջ ոտքերը գրավելու համար»:

Էրվիթը ամբողջությամբ տեղափոխվեց Նյու Յորք 1948 թվականին, կարճ ժամանակով, վերադառնալով Եվրոպա՝ D-Day-ի հինգերորդ տարեդարձի մասին ֆիլմ նկարահանելու համար: Նյու Յորքում նա շարունակեց զբաղվել հեղինակային դիմանկարներով, գովազդային աշխատանքներով, ինչպես նաև լրագրողական առաջադրանքներով` իր անձնական նախագծերի հետ մեկտեղ, որտեղ քաղաքը նրա հիմքն էր և, շատ հաճախ, իր ստեղծագործություններում:

Թարգմանությունը կատարել եմ անգլերեն լեզվից։
https://www.magnumphotos.com/arts-culture/art/on-and-in-new-york-fine-prints-from-the-magnum-archive/

Leave a comment