Տաթև Գրիգորյան

Մոսկվա

Բելգիացի լուսանկարիչ Հարի Գրույերտը լուսանկարել է մի քաղաք, որը կոմունիստական էպիկենտրոնից վերածվել է կապիտալիստական հսկայի։

«1969 թվականին ԽՍՀՄ-ում իմ առաջին գտնվելու ժամանակ ես ակնկալում էի բացահայտել կոմունիզմը, և գտա Դոստոևսկուն և Գոգոլին:

1989 թվականին, Բեռլինի պատի փլուզումից քիչ առաջ, ես տեսա մի հասարակություն, որը սառած ու ոսկրացած էր, որն այլևս չգիտեր, թե որ աստծուն դիմել։ Հանկարծ ինձ առաջարկվեց անհայտ, լվացված, խլացված գույների մի գունապնակ՝ այս տիեզերքի պատկերը, որը գոյություն ուներ երկու աշխարհների միջև:

2009-ին ագրեսիվ կապիտալիզմի և կատաղի սպառողականության ընտրությունն ինքն իրեն պարտադրեց. փայլուն գովազդը ներխուժեց հանրային տարածք: Բայց «ռուսական հոգին» դեռ գերիշխում է. ազատության շատ ավելի մեծ զգացում չկա»։ – Հարրի Գրույերթ

Թարգմանությունը կատարել եմ անգլերեն լեզվից։
Աղբյուրը

Leave a comment