Տաթև Գրիգորյան

Թույլ մի տվեք, որ երազանքդ գողանան

Երբ Մոնթին 16 տարեկան էր, նրան խնդրեցին գրել շարադրություն այն մասին, թե ինչ է ուզում, երբ մեծանա: Մոնթին երկար տանջվեց և շատ ժամեր անցկացրեց իր երազանքը նկարագրելու համար։ Նա ուզում էր մի օր ռանչպար դառնալ։ Նա գրել է յոթ էջ, որտեղ մանրամասն նկարագրել է 200 ակր ռանչոն, և գծել է բոլոր շենքերի, ախոռների և ճանապարհների գտնվելու վայրը: Նա նույնիսկ շատ մանրամասն հատակագիծ է գծել իր կառուցած 4000 քառակուսի ոտնաչափ տան համար: Հաջորդ օրը Մոնթին իր շարադրությունը տվեց ուսուցչին։ Երկու օր անց նրա ուսուցիչը վերադարձրեց շարադրությունը՝ թավ կարմիր F-ով և «Մնա դասից հետո» մակագրությամբ։ Դասից հետո ուսուցչին մոտեցավ երազ ունեցող մի տղա և հարցրեց, թե ինչու է նա իր կազմի համար դյուզ ստացել: Ինչին ուսուցչուհին պատասխանել է. «Որովհետև քո նման տղայի համար նման երազանք անհնար է։ Նման ռանչո գնելու համար շատ, շատ փող է պետք։ Ի՞նչ փող ունեք։ Ոչ ոք. Դուք շատ աղքատ ընտանիքից եք։ Ձեր երազանքն իրականացնելու ոչ մի միջոց չկա: Նա իրագործելի չէ: Ահա թե ինչ կասեմ ձեզ. Գնա տուն և գրիր ևս մեկ շարադրություն, որտեղ նկարագրում ես մեկ այլ, ավելի իրատեսական երազանք, և ես քեզ այլ գնահատական կտամ: Տղան վերադարձավ տուն և հորից խորհուրդ հարցրեց։ Եվ ահա թե ինչ լսեց. «Տղա՛ս, վախենում եմ, որ այստեղ քո օգնականը չեմ։ Կարծում եմ, որ դա պետք է լինի միայն ձեր որոշումը, և ես զգացողություն ունեմ, որ դա իսկապես կարևոր որոշում կլինի ձեզ համար»: Մոնթին մեկ շաբաթ մտածում էր հոր խոսքերի մասին։ Ի վերջո, նա նույն կազմը վերադարձրեց ուսուցչին և ասաց. Ժամանակն անցավ, Մոնթին վաղուց ավարտեց միջնակարգ դպրոցը, հասունացավ։ Նա պատմեց պատմությունը և, դառնալով լսող մարդկանց խմբին, ասաց. «Ես պատմեցի ձեզ այս պատմությունը, որովհետև դուք բոլորդ նստած եք իմ 4000 քառակուսի ոտնաչափ տանը՝ իմ 200 ակր ռանչոյի մեջտեղում։ Եվ այդ շարադրությունը կախված է բուխարիի վրա գտնվող շրջանակում: Մոնթին շարունակեց. «Այս պատմության ամենազարմանալին այն է, որ երկու տարի առաջ՝ ամռանը, նույն ուսուցիչը բերեց այստեղ 30 աշակերտի, և նրանք մեկ շաբաթ ճամբարեցին իմ ռանչոյում: Դուրս գալուց առաջ ուսուցիչն ինձ ասաց. «Լսիր Մոնթի, ես հիմա կարող եմ քեզ ասել այս մասին։ Երբ ես քո ուսուցիչն էի, ես մի տեսակ երազների գող էի։ Ես հիմա շատ եմ ցավում, որ այն ժամանակ գողացել եմ մանկության բազմաթիվ երազանքներ։ Բայց ես շատ ուրախ եմ, որ դուք քաջություն գտաք պաշտպանելու ձեր երազանքը»։ Թույլ մի տվեք, որ որևէ մեկը գողանա ձեր երազանքը: Անկախ նրանից, թե ինչ են նրանք ասում ձեզ, հետևեք ձեր սրտին:

Թարգմանությունը կատարել եմ ռուսերեն լեզվից։

Աղբյուրը

Leave a comment