Էլեն Վանյան

Քրիստոնեական Առակ. հավատացյալ գայլ 

Գայլը դարձավ քրիստոնյա, քայլում է և բոլորին ասում ” ներեցեք ինձ և  օրհնեք”։ Նապաստակն անցնում է կողքով, գայլը նրան ասում է.

– Բարև նապաստակ։ 

– Բարև գայլ: 

 – Ներիր ինձ նապաստակ, Ես սխալ էի: 

– Աստված քեզ կների: – Պատասխանում է նապաստակը։

Գնում է գնում նրան ընդառաջ է դուրս գալիս սագը 

–  Դե, դու ներիր ինձ սագ, միգուցե ես երբևէ սխալ եմ եղել, ես վիրավորել եմ քո հարազատներին և հնարավոր է այլ բաներ եմ կատարել: 

Սագը նրան։

-Շշշշ. 

գայլը ասում է.

– սագ Դե, դու չես բարկանում, ես դե ես  այդպիսին եմ, ներիր ինձ։ հիմա ես ուրիշ եմ, ես քրիստոնյա եմ:  

– Շշշ.

գայլն էլ կերավ սագին։ 

Նրան ասում են.

Ինչ ես անում գայլ, դու քրիստոնյա ես դարձել. 

Իսկ գայլը պատասխանում է 

 – Բա ինչու է նա ֆշշում սրբի վրա:

Թարգմանությունը կատարել եմ ռուսերեն լեզվից աղբյուրը

Leave a comment