Տաթև Գրիգորյան

«Նոր տարին իմ սիրելի տոնն է».

Նոր տարին ինձ համար ամենասիրված ու սպասված տոնն է։ Ամանորի նախաշեմին տարօրինակ զգացողություն ունեմ, որ ինչ-որ կախարդական ու ուրախ բան է լինելու։ Տոնի մթնոլորտն ամենուր է, և մարդիկ պատրաստվում են նրա ժամանմանը. տան համար գնում են փարթամ եղևնիներ, սեղանի համար՝ տարատեսակ մրգեր ու քաղցրավենիք, և իհարկե՝ նվերներ իրենց սիրելիների համար։ Երեխաների համար Նոր տարին իսկական հեքիաթ է։

Ամանորի նախաշեմին մենք սկսում ենք պատրաստվել նրա տոնակատարությանը: Մենք զարդարում ենք մեր տոնածառը և սենյակները վառ ծաղկեպսակներով և խաղալիքներով, փայլազարդով և գունավոր գնդիկներով: Բնակարանը ձևափոխված է, այն դառնում է տոնական և էլ ավելի հարմարավետ։

Ամեն տարի տոնական սեղանի համար մայրիկը շատ համեղ ու անսովոր բաներ է պատրաստում։ Մեզ հյուր են գալիս մտերիմ ընկերներն ու հարազատները։ Բոլորը զվարճանում են, երգում ու պարում, մասնակցում զվարճալի մրցույթների։ Կեսգիշերին մոտ մենք դուրս ենք գալիս դրսում, հրավառություն ենք անում և հիանում գեղեցիկ հրավառությամբ։ Ամենուր հնչում են շնորհավորանքներ, բերկրանք ու ուրախություն Ամանորի գալուստից։ Իսկ առավոտյան ես անհամբեր վազում եմ տոնածառի մոտ՝ իմանալու, թե ինչ նվեր են արել ինձ։

Համոզված եմ, որ այս տարի Ամանորի տոնակատարությունն էլ ավելի հետաքրքիր կլինի, իսկ գալիք տարին միայն երջանկություն և ուրախություն կբերի:

Աղբյուրը

Leave a comment