Տաթև Գրիգորյան

Միշտ չէ, որ այսպես կլինի

Մի օր մի մարդ, քայլելով փողոցով, տեսավ մի ծերուկի, որը նստած էր ճանապարհի եզրին։
— Ծերուկ, դու իմաստուն ես, ասա, այստեղ ես ծեր ու ուժեղ մարդ չեմ, բայց ոչ մի տեղ աշխատանք չեմ գտնում, տղաս բոմժ է, աղջիկս քայլում է, իսկ կինս տանը ոչինչ չի անում։ Ինչպե՞ս շտկեմ այն:

Ծերունին պատասխանում է.
— Ձեր դռան վրա մի ցուցանակ կախեք և գրեք. «Միշտ այդպես չի լինելու»:

Որոշ ժամանակ անց որդին գնաց իր գործերով, աղջիկն ամուսնացավ և դարձավ լավ կին, և նա դարձավ. շատ գոհ է իր հոգատար կնոջից, և ինքն էլ լավ աշխատանք է ստացել: Մի օր, վարելով իր մեքենան, նա հանկարծ ճանապարհին հանդիպեց նույն ծերունուն։
-Դե, ծերուկ, դու դեռ նստե՞լ ես։ Եվ ինձ մոտ ամեն ինչ ստացվեց: Իսկ ի՞նչ խորհուրդ կտաք ինձ հիմա։

Ծերունին նայեց նրան և ասաց.
— Այդ ափսեն, մի հանիր

Աղբյուրը՝ https://millionstatusov.ru/pritchi/korotkie.html

Leave a comment