Տաթև Գրիգորյան

Իմ սիրո պատմությունը

Սիրո մեջ երբեք բախտ չեմ ունեցել։ Ես միշտ գուշակել եմ իմ ապրած յուրաքանչյուր հարաբերությունների ավարտը, ես սպասում էի իմ ասած յուրաքանչյուր բառին, ամեն մի փոքրիկ կեղծ զգացմունքին, որը մինչ այժմ իրական էի համարում: Այս ամբողջ ճանապարհով ինձ առաջնորդում էր հրեշտակը: նա, ով պաշտպանեց ինձ չարիքից, սրբեց արցունքներս։ Նա, ով այս ուրախությունն ու երջանկությունը բերեց իմ կյանքում: Նա պայծառ հրեշտակ էր: փայլուն ադամանդ:

Հանկարծ ոչ մի տեղից Նա դարձավ իմ ամենագեղեցիկ ու ցավոտ հարաբերությունների գլխավոր հերոսը։ Նա իմ պատմության հմայիչ արքայազնն էր, իմ մղձավանջի գազանը:

Այդուհանդերձ, ես չկարողացա զայրանալ նրա դեմ, քանի որ ամենից առաջ նա եղել և մնում է իմ լավագույն ընկերը: նրան, ում սիրում էի եղբոր պես, ում հետ կիսվում էի իմ գաղտնիքներով՝ ստվերի պես: Հարաբերությունների սկիզբը նույնքան անսպասելի ու մշուշոտ էր, որքան դրա ավարտը: Ես չեմ ստի և ասեմ, որ լավ էի: դա խորը ցավ էր պատճառում: Բայց ինչպես ես սիրում եմ ասել այն, ինչ քեզ չի սպանում, քեզ ավելի ուժեղ է դարձնում: և ես կարծում եմ, որ մենք երկուսս էլ այսօր ենք: «Վթարից» 6 ամիս անց ամեն ինչ սկսվեց. Բայց այս անգամ շատ ավելի տարբեր է: մենք մեծացել ենք, սովորել ենք մեր սխալներից և, ի տարբերություն առաջին անգամ, գիտենք, թե ինչ ռիսկեր ու վնասներ կարող է պատճառել միմյանց զգացմունքների հետ խաղալը:

ինչպես եմ ես զգում այդ ամենից հետո. Լավ! Ես պետք է ասեմ, որ անհավանական է, թե ինչպես կարող են ամեն ինչ փոխվել: ինչպես միայնակ մարդը կարող է շրջել ձեր աշխարհը: ինչպես կարող է միայնակ մարդը ձեզ ստիպել լաց լինել մինչև արյունահոսել կամ ծիծաղել մինչև լաց լինելը: Ես դեռ չեմ ներել նրան, բայց ես չեմ զգում, որ պետք է ներեմ: ամեն դեպքում ոչ հիմա: Նա ինձ ուրախացնում է, չնայած երբեմն ուզում եմ սպանել: Բայց ես չեմ կարող։ ոչ թե այն պատճառով, որ ես չգիտեի, թե ինչպես ապրել առանց նրա, այլ որովհետև ես նրան շատ եմ պարտական: Չնայած այն հանգամանքին, որ նա ինձ ավելի շատ վիրավորեց, քան մյուսները, նա հասկացավ, որ իմ երազանքները իմաստ տվեցին իմ գոյությանը: նա կիսվեց իմ գաղտնիքներով, իմ հույսերով, իմ վախերով, Նա ինձ յուրահատուկ դարձրեց, ինձ այլևս հայելի պետք չէ ինձ տեսնելու համար: Ես միայն պետք է նայեմ նրա աչքերին, որպեսզի տեսնեմ կատարյալ մարդու արտացոլանքը, որը նա ստեղծել է ինձանից: Իհարկե, լինում են դեպքեր, երբ մեզանից ոչ մեկը չի դիմանում մյուսին, երբ նա դառնում է վերջին մարդը, ում ուզում եմ լսել կամ տեսնել, վերջին մարդը, ում մասին ուզում եմ մտածել։ Այս ժամանակները, երբ ես զգում եմ, որ մենք ամբողջովին անջատված ենք: այս ժամանակները, երբ նա ոչինչ չի անում, որպեսզի օգնի ինձ ավելի քիչ անվստահ զգալ, այն ժամանակները, երբ նա չափազանց հոգնած է մտածելու մեր երկուսի մասին՝ միայն իր մասին մտածելու փոխարեն: երբ ես չափազանց ճնշված եմ և շարունակում եմ բողոքել նրան այն բաներից, որոնք նա չի կարող փոխել ինձ փոխարեն կամ ուղղել: երբ ես շատ եմ խոսում, մինչև նա ձանձրանա կամ հոգնի: կամ երբ նա թերագնահատում է իմ հպարտությունը կամ զգացմունքները: Այս ժամանակները սովորական են յուրաքանչյուր զույգի համար: Բայց նրանք մեզ ավելի սիրահարված են դարձնում, թե ավելի շատ տարածություն են ավելացնում մեր միջև:

Ես նաև պարտական եմ նրան ներողություն խնդրել բոլոր անցյալի և ապագա սխալների համար (ես արդեն գիտեմ, որ կանեմ դրանք!) և ցանկանում եմ, որ նա համբերատար լինի ինձ հետ, որովհետև ես երբեմն ինքս ինձ վրա բարկանում եմ: Ես կարող եմ նրան ցույց չտալ իմ զգացմունքները այնքան հաճախ, որքան պետք է, և չեմ վստահում նրան այնքան, որքան պետք է, բայց հոգ եմ տանում նրա մասին, մտածում եմ նրա մասին և սիրում եմ նրան ավելի շատ, քան որևէ մեկը երբևէ կաներ: Հուսով եմ, որ նա երբեք չի մոռանա սա:

Թարգմանությունը կատարել եմ անգլերեն լեզվից։
աղբյուր

Leave a comment